M-am intors…sper.

Am dat din intamplare pe unul dintre blogurile pe care le citesc frecvent si am observat cat timp am fost absent pe propriul blog: dragilor, iata ca m-am intors dupa 3 luni, dintr-un motiv ieftin – plictisul. Si ma aflu in fata monitoarelor dumneavoastra fara sa stiu ce sa va zic. Asa ca, am sa las aceasta postare sa fie mai de augur meditativ…sper.

S-au vazut filme bune, seriale si mai bune in aceasta pauza indelungata. Paradoxul predominant cand vine vorba despre aceste doua sfere creative, este ca seriale de televiziune tind sa devina mai de calitate, ba chiar mai cinematografice, decat filmele care misuna prin salile de multiplex astazi. Personajele sunt mai bine conturate, exista povesti dense, pline de tensiune, si realistice. Exemple precum Boardwalk Empire, Lie To Me, Mad Men si deja bine cunoscutul House MD. Concluzia logica este una extrem de tragica: trebuie sa ii dam un sut in fund cinematografului. Daca nu, ma bag pe televiziune. Nu ca nu ai avea parte de succes si in industria filmului, dar din punct de vedere artistic, m-ar satisface mai mult.

Pe planul literaturii, ce pot sa va spun… Am citit Iona si desi cred cu desavarsire ca este o opera de arta, am sa regret la un moment dat ca am citit-o. Asa cum am facut si cu Ion si cu Ultima noapte de dragoste. Ajungi in punctul unde iti dai seama ca ai analizat si ai tot analizat textul si nu iti mai prieste sa-ti mai aduci aminte pana si cel mai nesemnificativ detaliu. Oricum, cititi pentru ca nu va strica.

Pe plan muzical, m-am intors nitel la radacinile hip-hopului romanesc si am fost surprins placut de ultimul material discografic semnat DOC, Scapat de Sub Control. Un album de o calitate rara – dens, ambiguu, plin de lirica desteapta. Big up, DOC!

Pe plan profesional…astept sa vad daca am fost acceptat la Haliotis, un festival de teatru si publicitate. De Magic Fest nu mai zic – numar secundele pana la plecarea in Nord.

Pana atunci, ne auzim cand ne auzim. Sper ca nu in 3 luni.

Acest articol a fost publicat în Colţul Cultural, Din Abisul Plisctisului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la M-am intors…sper.

  1. ale. zice:

    te duci la haliotis? bafta, man:D

  2. miruna zice:

    deja au trecut 2:))

Lasă un răspuns

